Laatste dag zeeklassen vierde lj
Vandaag was het alweer de laatste dag jammergenoeg!
In de voormiddag leerden we vanalles over het kompas en in de namiddag was het fortenbouw,We eindigden tweede,joehoe
Vandaag was het alweer de laatste dag jammergenoeg!
In de voormiddag leerden we vanalles over het kompas en in de namiddag was het fortenbouw,We eindigden tweede,joehoe
Vandaag was het alweer de laatste dag. Wat ging de week rap. In de voormiddag mochten we zelf krabben vangen. We leerden hoe we het verschil konden zien tussen een jongen en een meisje. We mochten zelf als een krab lopen en we mochten de krabben zelf vasthouden. In de namiddag hebben we een stevig fort gebouwd met zand. Wat was het een leuke week.
In de voormiddag hebben we aan strandjutten gedaan.Dit is schelpen determineren,zeediertjes bestuderen…
In de namiddag gingen we krabben vangen
Vandaag was het strandjutten. We hebben verschillende dingen op het strand en langs de vloedlijn moeten zoeken. Daarna deelden we de gevonden dingen in in groepjes. Zo vonden we verschillende soorten schelpen, zeediertjes maar ook dingen die niet thuishoren op het strand. We hadden weer een leerrijke voormiddag.
Vandaag was het weer een leerrijke dag. In de voormiddag hebben we een wandeltocht gemaakt rond de haven en kregen we uitleg. In de namiddag leerden we werken met het kompas. Door middel van allerhande doe-opdrachten, kregen we het goed onder de knie.
We genoten vandaag van twee leuke activiteiten op de boerderij 'de lange schuur' in Oostende.
Vandaag trokken we naar Lange Nelle waar we een gidsbeurt kregen doorheen de haven.Best frisjes!
Vandaag was de start van onze zeeklassen en wat een motivatie zeg!
In de voormiddag namen we deel aan het Ijslandspel met een visser op rust.
Daarna volgde lunch in de zon en spelen op het speelplein.
In de namiddag deden we interactieve leerrijke spellen aan verschillende doestations over de zee!
Morgen snuiven we de zeelucht op!
Vandaag was onze eerste dag zeeklassen. In de voormiddag hadden we de activiteit 'zee in zicht'. In de namiddag 'ijslandspel'.
Een leerlingenraad vertegenwoordigt de mening van de leerlingen op een school. De leerlingenraad is er om mee te denken, praten, overleggen, adviseren en beslissen over wat er op school en in de klas gebeurt.
De vraag kwam voor extra voetbalballen, basketballen, kegels en voetbaldoelen.
Vandaag kregen de leerlingen al het gevraagde materiaal, ze waren dolgelukkig.